נתניהו לקראת ניצחון? הפרשן חשף את הסקרים הפנימיים

אייל ראובן No Comments on נתניהו לקראת ניצחון? הפרשן חשף את הסקרים הפנימיים

הפרשן אבי בלום בשיחה עם מגישי מהדורת הבוקר על האחדות ביהדות התורה, המעורבות של דרעי, ומה ניתן ללמוד מהרשימה המאוחדת? | וגם: מה צופים הסקרים הפנימיים בהם מחזיק נתניהו?

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האחדות ביהדות התורה: הפרשן עוה"ד אבי בלום שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורה הבוקר (רביעי). "אחת הסיבות לריצה המשותפת הוא יו"ר ש"ס אריה דרעי. כבר שנתיים רצים עם ההצעה של רשת בני יוסף אבל ש"ס לא הסכימה לשים נציג מטעם בעלזא בהנהלה והוא נתן להם את ההרגשה שהוא מוכן לזה כעת. זה נסחר עד הרגע האחרון אבל בסוף יהדות התורה הסתדרה בינה לבין עצמה ברגע שהאופציה הייתה על השולחן. כך הוא גם נכנס לעובי הקורה, יצא המבוגר האחראי וגם לא נאלץ לשלם בסוף".

אבי בלום

קול חי

בלום מציין כי "נתניהו חשש מאוד. הוא הימר שרוב הסיכויים שילכו בסוף בנפרד. הוא ידוע כפרנואיד; דגל הוכיחה שהעניין היה אידיאולוגי. רואים את זה ברשימה".

ביחס לסיכויי גוש נתניהו לנצח, חשף הפרשן במהדורה: "בסקרים הפנימיים של נתניהו רואים שהגוש מעל 60 וזה עוד אם כל מפלגות השמאל עוברות, מה שלא בטוח שיקרה. לכן נתניהו מרגיש שיש לו את זה ביד הפעם. את הנתונים האלה הראה נתניהו גם לאנשי יהדות התורה כדי ללחוץ לריצה משותפת".

בלום התייחס למצבו של יו"ר ישראל ביתנו: "כל עוד ליברמן רץ, הוא לא יתבזה בפרישה. כעת הוא במצב לא טוב, על הקשקש באחוז החסימה. ש"ס מתכוונת לפנות בקמפיין מיוחד לעולים שנפגעו ממנו. אין ספק האיש בהיסטריה".



0 תגובות